گیتار برقی...

بوی ناب قهوه...

موبایله خاموش...

صدای پر از خش خواننده ی مورد علاقم...

گیتار برقی...     

حرکت ناخودآگاه سرم و پاهام...

بغض...وخنده...

تایپ کردن یه مشت چرندیات،برآمده از ذهن مخدوشم...

من دارم تظاهر میکنم...

من امروز برای خودمم تظاهر میکنم...

توام نفهم خوب نیستم...

و

غرق میشم تو صدای این گیتار برقی لعنتی...

و به هیچی فکر نمیکنم...

و صداهای اطرافم باز شنیده نمیشن...

هیچی وهیچکی نمیتونه منو اسیرومحدود کنه...

فقط گاهی خودم...

هه...

من دیوونه ام...

واسم سخته با آدمای عاقل زندگی کردن...

دکترا جوابم کردن!!



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت15:06---21 اسفند 1392


ای بابا...
پاسخ: ... :|


Reyhane
ساعت8:39---21 اسفند 1392
دكترا
پاسخ: کلا دکتر :|


ملیکا
ساعت18:15---19 اسفند 1392
گیــتار برقی لعنتی.. 8/

موسیقی این روزا آرومَم میکنه..بی خیالم میکنه..
پاسخ: من آرومم...یه آرامش که گاهی اعصابمو خورد میکنه... :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : دو شنبه 19 اسفند 1392 | 15:9 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.